Mawiają, że każde działanie ma swój skutek….I że zła karma szybko wraca…

 

kkarma

Dzisiaj po południu, po przerwie obiadowej, pojechałem do pracy wyjątkowo samochodem. Zwykle chadzam pieszo lub jeżdżę na rowerze. Dlaczego zatem samochodem? Otóż Kolega, który wyjechał na kilka miesięcy do RPA zostawił mi na przechowanie swój ukochany 38 letni klasyczny Mercedes-Benz C107- 450 SLC. Takie pojazdy trzeba regularnie, co jakiś czas, niczym pieska wyprowadzać. A że dzisiaj pogoda piękna, uznałem, ze to jeden z tych właściwych dni.

Ponieważ na parkingu przed naszym centrum medycznym nie było wolnego miejsca spokojnie czekałem grzecznie aż coś się zwolni. Do otwarcia gabinetu miałem jakieś 20 minut. Szcześliwie jeden z uczestników konsolacji (stypy) odbywającej się w sąsiadującej z naszym centrum medycznym restauracji „Kresowiak” zakończył właśnie biesiadę, przepraszam, spędził czas wśród bliskich wspominając zmarłego, który bez wątpienia był osobą lubianą i szanowaną- taką, której teraz wszystkim będzie brakować.

W czasie gdy uczestnik konsolacji opuszczał tak pożądane przez mnie miejsce parkingowe, nagle na placu boku pojawił się kolejny „pretendent” do zaparkowania na zwalniającym się miejscu. Gdy delikatnie, aby zwrócić jego uwagę nacisnąłem na pedał gazu i dyskretnie „zamruczalem” 8 cylindrami a następnie kulturalnie gestykulując poinformowałem go, że czekam na to miejsce, pokazał mi tzw. faka i następnie wykorzystując swoją uprzywilejowaną „pozycję startową”, zaparkował, omal nie taranując samochodu zwalniającego miejsce.

Nie pozostało mi nic innego jak czekać dalej. Czekałem spokojnie, obserwując jak dumny ojciec rodziny „wypakowuje” latorośla, rzucając mi raz po raz buńczuczne spojrzenia a następnie jak cała, pokrzepiona wspólnym sukcesem, radosna rodzinka ( wszak nic tak nie łączy jak wspólny „wróg” i nic tak nie podbudowuje jak pokonanie go) , wyraźnie śmiejąc się z frajera (czyli za mnie), dziarskim krokiem maszeruje do…. Centrum Dr Ozimek.

Skomentuj

